چگونه تابلو روان بسازیم؟
نوشته شده توسط : پریسا راد

امروزه تابلور روان با توجه به نوین بودن آن در تبلیغات بسیار پرکاربرد است و از ابزارهای مفید برای تبلیغات می‌باشد. که به وسیله آن می‌توان محصولات و خدمات را در قالب متن، عکس، انیمیشن و فیلم به دیگران معرفی کرد. تابلوهای روان انواع گوناگونی داشته که نصب هر یک متفاوت است. برای آنکه بتوانید انواع تابلو روان را بسازید توصیه می کنیم آموزش ساخت تابلو روان را و با انواع تابلو روان و ابزارهای لازم برای ساخت آن آشنا شوید. 

معرفی انواع تابلوهای روان:

 

تابلوهای روان را می توان به دسته های زیر تقسیم کرد:

تابلو روان تک رنگ

این نوع ازتابلو روان ال ای دیروان متون و انیمیشن های خود را بصورت تک رنگ و تنها با یک رنگ نمایش می دهد.مثلا تابلو روان تک رنگ سبز تمامی جملات خود را تنها با رنگ سبز نمایش می دهد.

تابلو ال ای دی روان چند رنگ 

این خانواده ازتابلو روان ال ای دی میتوانند متون خود را با چند رنگ از پیش تعیین شده نمایش دهند.مثلا نوع سه رنگ با رنگ های قرمز،آبی و بنفش،میتواند جمله ای را با سه رنگ نمایش دهد.

تابلو روان رنگی (فول کالر یا تمام رنگی)

این نوع ازتابلو روان ال ای دی کاملترین و جدیدترین نوع تابلو روان بوده و به آن تلویزیون شهری نیز می گویند. با این نوع از تابلو روان می توان فیلم،عکس،تیزرهای تبلیغاتی و ... را حتی با پخش صدا نمایش داد. جهت شناخت کامل این نوع از تابلو برق و ساخت آن توصیه می کنیم همین حالا در پکیج آموزش ساخت تابلو روان ثبت نام کنید.

ابزارهای لازم برای ساخت تابلو روان چیست؟

به طور کلی برای ساخت تابلو روان به 4 بخش زیر نیاز است. 

نمایشگر تابلو روان

نمایشگر تابلو روان را می توان از بازار در اندازه و متراژ دلخواه خریداری کرد. 

برد کنترل تابلو روان

این قطعه مانند مغز انسان بوده و باید گفت تمامی متن هایی که بر روی تابلو برق نمایش داده می شود در این بخش ذخیره می شود. بردهای کنترل به دو صورت مین ساده و طیف دار ساخته می شود که از حالت طیف دار می توان در تابلوهای انیمیشن استفاده کرد.

پاور تابلو روان

تبدیل برق 220 به 5 ولت از وظایف پاور است.

فرم تابلو روان

 فرم تابلو روان نیز در دو حالت cnc و آلومینیوم دست ساز تهیه می شود که در صورت استفاده از حالت cnc کار مونتاژ آسان تر خواهد بود.

 





:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 آذر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: